top of page

Facilitace na míru pro vaše schůzky a setkání

"S našimi facilitátory zvládnete i ta nejsložitější jednání a workshopy – efektivně, přehledně a s úsměvem."

facilitace na míru

Proč využít naše facilitátory? 

Facilitace je proces, který usnadňuje skupinovou komunikaci a spolupráci, čímž pomáhá dosáhnout stanovených cílů efektivně a s ohledem na potřeby všech zúčastněných. Díky zapojení facilitátora zvládnete za méně času dosáhnout více výstupů (a šetříte tak čas i peníze všech zúčastněných). 

Facilitátor je neutrální osoba, která řídí diskusi, aniž by do ní vnášela vlastní názory, a zajišťuje, že setkání probíhá strukturovaně a produktivně se zaměřením na předem stanovené cíle a výstupy. 

Kdy je facilitace vhodná? 

Náročná a konfliktní jednání: Když je třeba řešit citlivá témata nebo konflikty, facilitátor pomůže udržet diskusi konstruktivní a zaměřenou na řešení.

Uvolnění rukou vedoucímu: Vedoucí se může naplno zapojit do obsahu jednání, zatímco facilitátor se stará o proces a strukturu setkání.

Mezioborová jednání: Při setkáních odborníků z různých oblastí facilitátor zajistí, že každý hlas bude slyšen a porozuměn, což vede k lepšímu porozumění a spolupráci.

Setkání malého týmu i několika set lidí: Při práci s větším počtem účastníků facilitátor strukturuje diskusi tak, aby byla efektivní a všichni měli prostor se vyjádřit.

Tvorba vizí a strategií: V situacích, kdy se tým naplno potřebuje soustředit na obsah, zformulovat vize, strategie anebo sdílet zkušenosti, zajistí facilitátor hladký průběh a dosažení těchto výstupů. 

Dlouhá a složitá jednání: Facilitátor provede skupinu komplexním procesem, udrží pozornost a zajistí dosažení stanovených cílů.

 

Co dělá facilitátor? 

Facilitátor rozumí dynamice skupiny a procesům, které v ní probíhají. Společně s vámi vás provede vydefinováním klíčových cílů a výstupů setkání, zrealizováním setkání a i následujícím vyhodnocením. 

V průběhu facilitace se facilitátor zaměřuje na podporu kreativity skupiny, vytvoření důvěrné a bezpečné atmosféry pro všechny zúčastněné, směřování diskuse k hlavním cílům a výstupům a na podporu otevřené komunikace a zapojení všech zúčastněných. 

Jak facilitace probíhá? 

1. Přípravné setkání: Facilitátor se na úvodní schůzce s vámi seznámí s vašimi cíli a potřebami, co od facilitace očekáváte. Pomůže vám navrhnout strukturu setkání či celý dlouhodobější proces (více setkání) pro dosažení potřebných výstupů (například vytvoření vize, či strategie). Probere s vámi praktické detaily - místo, čas, organizace apod. 

2. Návrh průběhu facilitace: Na základě této schůzky vám pak pošle detailní návrh průběhu facilitace a zapracuje vaše případné připomínky. 

3. Vedení jednoho či více setkání: Facilitátor řídí průběh setkání, hlídá dodržování pravidel pro efektivní komunikaci a dodržování času a struktury, podporuje zapojení všech účastníků a řeší případné konflikty. Zároveň zajistí, že na konci schůzky jsou stanovené další kroky a zajistí, že všichni účastníci rozumí závěrům a svým úkolům.

4. Vyhodnocení: Facilitátor s vámi po skončení vyhodnotí dosažené výsledky, včetně předání výstupů a dalších doporučení. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Co přináší facilitace? 

Efektivní využití času: Čas strávený s týmem je naplno využitý, dosáhnete požadovaných cílů a výsledků a zároveň se sami můžete naplno soustředit na obsah setkání. 

Podpora týmové spolupráce: Díky facilitaci jsou všichni členové týmu více zapojeni a rozvíjí se schopnost efektivní spolupráce a samostatného řešení problémů. 

Využití potenciálu jednotlivců: Tým je schopen využít potenciál jednotlivce a lépe pracovat s různorodostí a pestrostí celého týmu.

Naši facilitátoři

Vojtěch Krmíček

Eva Mohauptová

Bez názvu (12 x 6 cm).png
Zakladni
Jméno a příjmení:
E-mail:
Telefon:
Poznámka/
dotaz:
Děkujeme za přihlášení.
Brzy Vás budeme kontaktovat!
bottom of page